Reviews from FEBO Beverwijk

Recent reviews

5.0
hap
Yesterday
Roy
23 September 2022

Ieder begin kan moeilijk zijn. Bestelling kwam 20 min. vroeger en was niet meer op temperatuur. Hopelijk volgende keer eea beter.

Johan
23 September 2022

Top snelle service. Ik betaal geen fooi one line. Die geef ik liever zelf aan de bezorger . Vind namelijk dat de bezorger door zijn voorkomen en vriendelijke houding dit zelf af kan dwingen . Er zijn bezorgers van diverse bezorgdiensten die van mij geen cent krijgen door hun houding. Dus schrappen die vraag.

Ellen
21 September 2022

Supersnel en altijd lekker .

Pauliene
19 September 2022

Snelle bezorging zo snel bijna onmogelijk. Helaas koude frikandellen, kipcorns en grilbirgers. Alleen patat warm. Denk dat jullie uit de automaat hebben gehaald. Erg jammer. Eten bestellen is eeg kostbaar

Francisca
18 September 2022

Super snel gebracht, 10 minuten eerder dan verwacht! En goed verpakt, eten was top!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brenda
18 September 2022

Het eten was goed alleen betaal je 1,30 voor pindasaus, dan verwacht ik ook pindasaus. Kreeg er altijd een bakje met saus bij en dan is de prijs prima maar nu moesten we zoeken naar de saus en dan vindt ik dat erg duur. Voor de rest prima

Ilse
15 September 2022

Slechte indicatie van tijd kwam uur later aan als beloofde tijdstip. Onze huidige bestelling was verkeerd bezorgd. Ik heb meerdere keren moeten bellen.Volgende bestelling werd ook laat bezorgd en was niet warm

Wouter
12 September 2022

Bestelling was precies op tijd klaar, ik was friet vergeten en de meneer aan de kassa maakte dit snel klaar. Was weer lekker krokant. Fijn dat ze weer op maandag open zijn!

Sabrina
11 September 2022

Had een kipburger besteld maar kreeg een runderburger. Patat was koud. Chickenwings taai en koud. Heb betaald voor een heel bakje satésaus, kreeg alleen een beetje saus over de berenhap. Ik ben een vaste klant, en heb het niet eerder gehad dat het niet te eten was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marjon
10 September 2022
J.
9 September 2022

Bezorging was binnen een nette tijd en vriendelijke bezorger. Helaas was alles net te kort gebakken. Binnenkant van de patat was nog wat hard en de buitenkant van de kroketten niet knapperig.

Joeri
9 September 2022

Weer klopte de tijd niet. Werd aangegeven 13:45 en was er 13:15. Er was ook tekort pindasaus geleverd, geen vorken bij de berehap en de patat was slap.

Arie & Saskia
3 September 2022

Nieuwe eigenaar, eerste bestelling. Porties de helft kleiner en 1 milkshake de verkeerde smaak. Hoop dat dit geen indicatie is voor de toekomst.

Gebr scholten.
2 September 2022

De bestelling kwam half uur te vroeg en de patat was niet goed gebakken het was nog slap. Overigens was er te kort saus geleverd.

de Vries
28 August 2022

Snel, warm en lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sabrina
26 August 2022

Patat waren niet te eten...ze waren zacht...leek wel dat ze oud waren...kinderen hebben de patat laten staan...vind niet kunnen als ik 11 euro voor bedalt...bezorging was top!

Gina
23 August 2022

We hebben ervan genoten, geen opmerkingen!!

Arie & Saskia
20 August 2022

Weeeeeeerrrrrr prima!

Kenny
8 August 2022

Prima !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ingrid
7 August 2022

Het eten wordt altijd goed warm/heet geleverd. Patat is nog steeds knapperig. Bezorger is vriendelijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

G
7 August 2022
O
6 August 2022
Arie & Saskia
6 August 2022

Altijd weer geweldig.

Kenny
27 July 2022

Zoals altijd super lekker en snel bezorgd 👌

Anita
23 July 2022

Voor 16.30 besteld tijdens ons kinderfeestje. Was perfect op tijd en lekker warm en knapperig. We zijn onwijs tevreden!

E te B
17 July 2022

Eten was goed warm en heel snel geleverd Besteld en binnen 15 min. afgeleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Charlotte
14 July 2022

Precies op de afgesproken tijd bezorgd en het was weer superlekker!!

Liset
14 July 2022

het was weer heerlijk!

Patricia
13 July 2022
Isabel
10 July 2022

Helaas was mijn joppiesaus vergeten. Ik heb gelijk gebeld maar er werd niet opgenomen. Verder was het lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Carla
6 July 2022

Perfect

Sandra D.
2 July 2022

Top

Miranda
20 June 2022
Henny
20 June 2022

Mooi op tijd en lekker hoor

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie & Saskia
28 May 2022
Juffermans
26 May 2022

Bestelling werd 45 min te vroeg geleverd

Wentink
22 May 2022

Prima op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie & Saskia
21 May 2022
RB
18 May 2022

Wederom zeer tevreden, bedankt ook namens onze 2 gasten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie & Saskia
14 May 2022

Perfect, als altijd.

Frans
14 May 2022

Goed op tijd vriendelijke bezorger en lekker eten

Anoniem. President Kennedyplein Beverwijk
12 May 2022

Zoals altijd weer prima.

Anneke
11 May 2022

Patat was veel minder dan alle andere keren, was geen medium eerder een small.

Miranda
10 May 2022
M.sturkenboom
8 May 2022

Top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ekelschot
7 May 2022

6 speciaaltjes supersnel bezorgd. Heerlijk begin van het weekend.

Arie & Saskia
7 May 2022

Er gaat geen zaterdag voorbij zonder!

Marjan Veldhuizen-Hassoldt
4 May 2022

2X 5 sterren zegt genoeg toch

Daphne van B
30 April 2022

Alleen maar complimenten. De porties waren groot genoeg, netjes verpakt en heerlijk op temperatuur. Een kwartier nadat de bestelling geplaatst was stond de bezorger al aan de deur. En dat op een zaterdag. Ga zo door Febo Beverwijk!

JPF
21 April 2022

Prijzen zijn veel te hoog en niet meer reëel.

RB
19 April 2022

Jullie blijven wederom de beste!!

Renato
17 April 2022
Arie & Saskia
16 April 2022
Arie & Saskia
9 April 2022

Altijd weer prima.

Kenny
6 April 2022

Super snel bezorgd en zoals altijd top kwaliteit, daar kan geen andere snackbar tegenop! De kipnuggets zijn zo lekker , veel beter als bij McDonald’s.

Ilse Brandse
30 March 2022

De kwaliteit is goed en de bezorging was super snel

Hof
26 March 2022

Snel als altijd 👍🏻

Mary
25 March 2022

Allerlekkerste patat bij bezorging Krokant en Warm

Pirovano
24 March 2022

Besteld en binnen no time bezorgd

Zuidervaart
23 March 2022

Top!

Thomas Cleary
21 March 2022

Helemaal top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
19 March 2022

Zoals altijd weer prima.

Wendy Kok
6 March 2022

Erg lekker allemaal alleen weer iets vergeten.. de satesaus. Wel jammer dat er vaak iets mist.. niet heel netjes als je ook nog fooi betaald

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

RB
6 March 2022

Dikke pluim voor het Febo team Beverwijk. Het beste filiaal uit diverse filialen vinden we en ook andere.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim
6 March 2022
M.sturkenboom
4 March 2022

Helemaal TOP!

Kenny
27 February 2022

Lekker vers , snel en warm !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rita schröder
27 February 2022

Eten was lekker .burger met bacon was super lekker.Qualität was goed Was bij bezorging nog heel warm. Eindige minpunt was, dat de bezorgtijd bijna 1 1/2 uren geduurt geeft.

RB
25 February 2022

Het was vanmiddag weer uit de kunst. Super

Anoniem
24 February 2022

Zoals gebruikelijk, heerlijk op temperatuur, vertrouwde smaak en dus super 😀

Liset
24 February 2022

Keurige bezorging en heerlijk eten

Vincent
22 February 2022
Joop
20 February 2022
n, verbpu
20 February 2022
M.sturkenboom
19 February 2022

Top, precies op tijd super.

Joke
14 February 2022

Volgens afgesproken tijd en super lekker warm, van FEBO kun je op aan!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

C
13 February 2022

Altijd warm (lees soms heet) en heerlijk vers!

Onlangs Heeft
12 February 2022
Yvette
11 February 2022

Ik moet dit toch even kwijt. 1,5 week geleden ook een bestelling geplaats. In 1,5 week tijd zijn de prijzen met 20% verhoogd ! Sorry, ik vind dit echt niet normaal. Weet ook niet of ik nogmaals bij de Febo ga bestellen.

A. Gravemaker
8 February 2022
Joanna
5 February 2022

Gewoon lekker

Ria
5 February 2022
M Kloes
4 February 2022
Joke
2 February 2022

Zoals altijd prima , niks op aan te merken👌

Eric
2 February 2022

Supersnel

Hans
30 January 2022

1.5 uur gewacht op eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Schaafsma
29 January 2022
Johan
29 January 2022

Snel en kwaliteit

Breurken
26 January 2022

Exact op tijd en goed op temperatuur.

M.sturkenboom
21 January 2022
Meijer
18 January 2022
Piet
17 January 2022

ruimschoots op tijd. Goede patat. De lekkerste milkshake van de wijde omgeving.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

RB
17 January 2022

Was weer perfect

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Scott
16 January 2022

Lekkere patat snacks lekker goed warm aangeleverd Een nadeel snacks wel duur geworden Voor de rest een goede zaak de FEBO

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wk
16 January 2022

Lekker maar wel het broodje bij de kroket vergeten helaas

T. Cleary
10 January 2022

Helemaal top !!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Guadalupe Lugo
9 January 2022

Eten was een kwartier eerder geleverd. Mooi gedaan.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kenny
7 January 2022

Altijd super lekker , snel en kwaliteit 👌

RB
1 January 2021

Weer heerlijk, goed verzorgd en stipt op tijd !!

Astrid Deen
28 December 2021

Heerlijke vers gebakken patat!

R s
28 December 2021
Justien
23 December 2021

Snelle bezorging Eten nog perfect warm en lekker Vriendelijke bezorger

van Gog
22 December 2021

Zoals gewend , heerlijke friet en snacks en prima op temperatuur

Miranda
21 December 2021
Tiemeijer
21 December 2021

Goed en snel gebracht

Karin Prins
17 December 2021

Heerlijke patat, goed eten!! En een super snelle bezorging toppers!!

Enka-Design
16 December 2021

Satekroket was iets te snel uit de frituur gehaald, dus lauw.

Lau
11 December 2021

Verwachte bezorgtijd meer dan een half uur, maar bezorger binnen 20 minuten op de stoep. Willen jullie FEBO Alkmaar leren hoe het moet?

Wentink
10 December 2021

Perfect op tijd.

JPF
9 December 2021

Mijn opmerkingen bij de bestelling zijn of niet gelezen of er is gewoon niet op gereageerd. Bestelling was dit keer niet echt warm meer. Persoonlijk vind ik de Febo langzaam maar zeker veel te duur worden. €17,50 voor een simpele snack. Bij de lokale snackbar eet ik daar met z'n tweeën voor...

Reaction from FEBO

Niemand verplicht u om te bestellen bij FEBO . Het staat u vrij om zelf te kiezen. Mvg FEBO team

RB
9 December 2021

Zoals iedere keer weer top gesmaakt en bezorgd.

M.sturkenboom
3 December 2021

TOP!

Jacobine Baltes
2 December 2021

De bestelling was mooi op tijd en het heeft heerlijk gesmaakt. hartelijk dank!

Kenny
1 December 2021

Heerlijk gegeten ! FEBO is toch echt de lekkerste 😊

Fam. van Gog
1 December 2021

Zoals altijd. Prima kwaliteit en temperatuur eten in orde. Wel jammer dat je invult 1 maal saus en 3 maal friet maar dan vervolgens 3 maal saus krijgt die je wel betalen moet.

Tineke
28 November 2021

Eten heerlijk maar 1 uur en 3 kwartier voor het werd bezorgd. Erg lang moeten wachten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from FEBO

Sorry we hebben het nagekeken en u heeft in totaal 1 uur en 5 minuten gewacht, dus een beetje overdreven.

Regine
24 November 2021

Snel en goed warm bezorgd. De saté kroketten waren geen saté kroketten. Het leek wel stoofvlees. Erg weinig patat voor 4 personen

Agnes
21 November 2021
Bloem
20 November 2021

N.v.t.

Miranda
16 November 2021

Super snel !

M.sturkenboom
12 November 2021
Jose
11 November 2021

Op tijd bezorgd en de bitterballen waren top!

Paul
6 November 2021

Kwaliteit is goed en bezorging ook goed niks op aan te merken. Enige puntje is de vrij hoge prijs voor bijvoorbeeld een bakje pindasaus. Of als je ergens pindasaus bij besteld dat er ook 1.20 op komt. 1.20 voor een bakje pindasaus is in mijn ogen vrij veel. Verder top gedaan febo lekker gegeten bedankt

Margaretha
16 October 2021
Saskis
16 October 2021

Zo als altijd weer goed.

Mike
12 October 2021

Snelle leveringen alles goed warm. Precies zoals je zou verwachten!

BR
9 October 2021

Het was weer uitstekend. Goede service, super lekker, goed bereid. Bedankt

Ien
25 September 2021

ruim anderhalf uur is lange tijd wachten {voor zo snel mogelijk} 18.11 uur besteld en 19.47 mail dat bestelling onderweg was . niet van jullie gewend!!

Reaction from FEBO

U heeft de mail gehad om 19.47 maar het eten was al veel eerder bezorgd , u eten is bezorgd om 19.20. Dus klopt niet helemaal wat u zegt. Maar ben blij dat de kwaliteit goed was. Was zeer druk en we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk te bezorgen.

Garage68
24 September 2021

Bezorgen is super snel

Vos
23 September 2021

Eten was lekker warm. Snel bezorgd. Alleen de mail dat bestelling onderweg is, kreeg ik ander half uur later toen het al bezorgd was.

Arie
18 September 2021
Buddy
12 September 2021
Scott
11 September 2021

Lekkere grilburger heerlijke patatje,s snelle levering warm aangeleverd , Top service:-)

Mooij
7 September 2021
Daphne van Bloois
5 September 2021

Febo Beverwijk levert top kwaliteit, en het is altijd goed verpakt. Goede porties ook. Ik blijf zeker bestellen!:-)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
4 September 2021
J vd Heuvel
30 August 2021
René
22 August 2021

Eten was weer heerlijk, bezorging ging sneller dan verwacht

Frank
17 August 2021

Bezorger bleek een ongeval te hebben gehad met onze bestelling. Netjes opgebeld door de Febo dat de bestelling wat later kwam. Goede service en uiteraard sterkte voor de bezorger.

René Zonneveld
14 August 2021

Grote milkshake lag liggend in de papieren tas tussen de warme spullen. Doordat het liggend lag was een deel ervan in de papieren zak gelopen en niet meer consumeerbaar. Voor de rest was het eten zoals altijd weer perfect.

RB
13 August 2021

Voor ons zijn jullie kwalitatief de beste Febo filiaal. Producten zijn heel goed bereid en altijd uitstekend op temperatuur. Dat is vaak niet het geval bij Febo filialen elders in het land.

Tellekamp
4 August 2021

grilburger was koud en patat was slap niet wat we gewend zijn van de febo Viel echt tegen

Arie
24 July 2021

Altijd goed!

Buddy
17 July 2021
Bloem
16 July 2021

Geen kritiek, altijd goede kwaliteit en correcte levering. Zijn blij met jullie!!

Naomi
10 July 2021

Ik vind wel dat de minimale bestelbedrag lager mag want als ik in me eentje ben bestel ik normaal nooit 13 euro aan eten en vind dat persoonlijk ook best wel veel. Dat is mijn enigste min puntje☺️

Z
7 July 2021

Mijn bestelling is snel bezorgd en frietjes waren warm👍🏻

Guadalupe Lugo
5 July 2021
Marinus
4 July 2021

Ondanks bellen erg lang op bestelling gewacht. Daarnaast ander bedrijf laten bezorgen veel sneller en heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from FEBO

Hoi, het was bijzonder druk vanwege de start van de zomer vakantie. U heeft 1 uur en 10 minuten gewacht op de bestelling. Onze excuses daarvoor. Als de kwaliteit niet goed was zouden wij dat graag willen weten en kunnen we samen tot een oplossing komen. Heb dit bericht ook naar uw toe gemaild. Mvg FEBO Beverwijk

Arie
3 July 2021
Esther
25 June 2021

Netjes bericht dat de bestelling onderweg is. Eten was goed van temperatuur.

Rene
20 June 2021

Heel goed even bellen dat het wat later kwam toppie

Jody
19 June 2021

Bij bezorging nog heerlijk warm en patat knapperig

Cin
18 June 2021
Huisman
17 June 2021

Miste een snack die wel besteld was. De rest was heerlijk!!

Buddy
17 June 2021
Lathrisa
13 June 2021
Saskia van Eerden
11 June 2021

Lekker eten. Goed en vriendelijk personeel. Goede bezorging eten is altijd nog goed warm als het aankomt.

dais
9 June 2021
Cindy
7 June 2021
Pieter
7 June 2021

Snel bezorgd, eten is echt nog heet en gewoon lekker. Echter 1ste en laatste keer bestellen bij de Febo, prijzen zijn gewoon buitensporig, neem volgende keer wel de moeite om te gaan halen dan ben ik een 10tje minder kwijt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique Dekker
6 June 2021

Alles was perfect geregeld.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gitta
5 June 2021

Altijd op tijd en goed warm

Singh
4 June 2021

Zeer snel bezorgd

Ilse
4 June 2021

Alert dat ik gebeld werd om te vragen of ik pindasaus op berenhap wilde die ik was vergeten aan te klikken

Cees
3 June 2021

Was weer top geregeld.

Veldhuizen
3 June 2021

Als in de bestelling vraag om GEEN SLA op de GRILBURGERS dan bedoel ik GEEN SLA

Ingrid van Os - Peperkamp
2 June 2021

Compliment het eten was warm en verrukkelijk

Buddy
2 June 2021
Eileen Lensen-Henneman
1 June 2021
Aline Vledder
1 June 2021

We vinden al het banket en patat wat jullie klaar maken super lekker ga zo door!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Chantal
31 May 2021

Goede service en snelle bezorging!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rene
30 May 2021

We vonden het wel wat lang duren plusminus 50 minuten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henny
30 May 2021

Heerlijk patatje en snacks, en bovenal goed heet.

Arie
29 May 2021

Love de kroketburger!

RBl
28 May 2021

Altijd beste kwaliteit en smaak, top !!

M.v.
27 May 2021

Complimenten dat de saus apart zit van t poduct

Hans Kater
27 May 2021
Kenny
24 May 2021

Super snel bezorgd en zoals gewoonlijk super 😋

Brenda
22 May 2021

Altijd lekker en goed

Brenda
20 May 2021

Goed eten, lekker snel en kwam naar boven om te bezorgen, top 👍🏻

Kenny
16 May 2021

Zoals gewoonlijk was het weer erg lekker en snel bezorgd voor een zondag 👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wanda
16 May 2021
MS
16 May 2021
Els Fransen
15 May 2021

Iedere week een dagje snacken! Altijd super goed bij FEBO 👍🏻. Deze keer helaas de berenhap zonder satehsaus geleverd. Smaakt dan toch minder 😋. Kwaliteit is super.

Jammer
15 May 2021

Zo jammer als je op de grens Beverwijk Heemskerk woont dat ze niet in Heemskerk bezorgen.

Cindy
10 May 2021

Heerlijk! Altijd vers! Gek op de kroketten, patat en kipkrokantjes 😋

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

MS
9 May 2021

Mijn dochter is vergeten de fooi aan de bezorger te geven. Heel suf! Excuses

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jody
9 May 2021

Wordt heerlijk warm geleverd en alles nog knapperig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rood
8 May 2021

Duurde niet lang, goede wachttijd met bezorging, alles was goed warm nog, zo belangrijk dat het niet afgekoeld of lauw is

Buddy
8 May 2021
Brenda
8 May 2021

Was allemaal lekker en snel bezorgd 👍🏻

B
6 May 2021

Optijd bezorgd, netjes vermeld welke soort kroket in het zakje zat. Eten smaakte heerlijk.

E.
5 May 2021

Snel, verse producten en lekker knapperig patat!! Top !!

De ruiter
5 May 2021

Het is wel lekker. Maar best wel erg prijzig.

Jet
4 May 2021

Perfect... 👌

Piet
3 May 2021
Roy
1 May 2021

Heerlijke en verse producten. Bezorging altijd stipt

e vd l
29 April 2021

de bezorging was wel heel erg vroeg ik had aangegeven om 18.30 me eten te willen maar was er al om 17,45

Gupje1
28 April 2021

Altijd goed!, nooit een teleurstelling

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wesley
27 April 2021

Op een vrijdag op tijd besteld (15.30) en rond etenstijd bezorgd en op tijd bezorgd. Was heerlijk weer.

Saskia
26 April 2021

Altijd weer goed

Rene
26 April 2021

Het was toppie ga zo door

JANSEN
26 April 2021
zonneveld
21 April 2021

Allemaal lekker en op tijd SUPER

Buddy
17 April 2021
Saskia
17 April 2021

Altijd weer lekker.

Alex
17 April 2021

Het eten was er snel en goed warm. Een top snack dag. Bedankt Febo Beverwijk.

Cynthia
16 April 2021
Scott
16 April 2021

Goed eten heerlijke patat goed warm bezorgt. Bezorging duurde voor iets te lang .

Cindy
12 April 2021

Altijd lekker vers en warm 😋

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Joke
10 April 2021
Arie
10 April 2021

Altijd weer goed.

Sandra Kuil
9 April 2021

Als wij patatjes bestellen is dat bij Febo! Daar hebben ze niet alleen lekkere patat maar ook heerlijke satekroketten en milkshakes 🤩 Oja en als je zegt zo snel mogelijk dan is het ook snel. Vaak al binnen 15 a 20 minuten.

Ra
8 April 2021
Teun
7 April 2021
J.elgin
7 April 2021

Super snel en lekker warm. Netjes verpakt.

Saskia
3 April 2021
Claudia
2 April 2021

Altijd tevreden! Heerlijke frites en verse snacks. Bezorgd prima op tijd!

G.
2 April 2021

Snelle bezorging. Binnen 10 minuten. Alles was heerlijk warm.

ina
28 March 2021
G.
27 March 2021

Bestelling was nog goed warm en perfect op tijd bezorgd. Patat viel deze keer helaas wat tegen. Heel veel kleine 'rest' stukjes.

A.w.
27 March 2021

Weer gewéldig.

Chantal
25 March 2021

Onze dochter is echt gek van de kip krokantjes het was heel jammer dat deze richting het bot niet goed gaar waren:( De patat hamburgers en kroket waren heerlijk :)

Reaction from FEBO

hoi Chantal Wij vinden dit heel vervelend voor jou dochter. Daarom hebben wij jou een kortingscode gestuurd van 6 euro voor de volgende bestelling. onze excuses voor het ongemak.

Bloem
21 March 2021

Perfecte afhandeling. Exact op tijd geleverd, Alles was goed warm bij aankomst. Bedankt

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van Deursen
21 March 2021

Super! lekker warm eten , snel bezorgd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
20 March 2021
Cindy
19 March 2021
Sandra D.
19 March 2021

Kwaliteit van de producten en zorgvuldige verpakking van de consumpties. Netjes verzorgd, eten komt warm aan en vriendelijke bezorgers. Met dank aan het team in de keuken die alles met zorg en aandacht bereiden. Top team!

Piet Buijsman
19 March 2021

Snel bezorgd. Patat was prima, zelfs nog knapperig. Dat maak je wel anders mee. Kroketten heel goed en alles heel goed van temperatuur. Pindasaus vonden wij heel lekker. En de milkshake de beste van de wijde omgeving. :)

Peter
16 March 2021

Super top gegeten en zeer snel bezorgd binnen 15 min (bezorger zei het was even wat rustiger en was op een scooter dat is sneller dan de fiets :-). En nog een vermelding over Febo-Beverhof vorige keer ging er iets mis (wat altijd kan gebeuren tenslotte waar gehakt wordt vallen spaanders) kreeg gelijk een korting bon TOP die ik nu heb gebruikt dus tegen korting HEERLIJK gegeten bedankt Johnny :-)

Arie
13 March 2021
kenny
13 March 2021

Altijd weer even lekker!! je krijgt er nooit genoeg van:)

Jet
12 March 2021

Wat top warm en lekker 👍

Buddy
9 March 2021
Cindy
7 March 2021

Bestel al sinds het begin van bezorgen elke week 🤭 Altijd heet bij aankomst en netjes verpakt. Elke week weer 👍🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
6 March 2021
Rene
6 March 2021

De kwaliteit is toppie, bezorging was super snel ga zo door

Arie
4 March 2021

Goed, lekker, goed op temperatuur, bezorging op tijd dus eigenlijk gewoon top.

Frans Steijn
3 March 2021

Zoals mijn vorige bestellingen, ben ik met deze bestelling ook zeer tevreden!!

Joan
27 February 2021

Goede vriendelijke service ondanks de drukte!

Arie
27 February 2021
Frans Steijn
27 February 2021

De totale afhandeling van mijn bestelling ging fantastisch. Het betalen via IDEAL was makkelijk. De email bevestigingen zijn erg handig zoals o.a. dat de bezorger onderweg is. Ik ben erg tevreden!! Groetjes!! franssteijn@gmail.com

Anoniem
27 February 2021

Vriendelijke bezorger Eten altijd goed en warm

Tom
27 February 2021

Binnen een kwartier bezorgd en lekker warm en vers!

De Leth
25 February 2021
Grapie
22 February 2021

Top!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
20 February 2021
Miranda
17 February 2021

Top ! En super snel bezorgd dit keer !

Peter Rensen
14 February 2021

Smakelijk, royale portie, op tijd

Saskia
13 February 2021
Klaas Vos
7 February 2021

Bestelde producten voldeden geheel aan de verwachting . Prima kwaliteit , smaak en werden warm bezorgd. Ook prijs/kwaliteit verhouding top

Arie
6 February 2021
Em
5 February 2021
van Gog
5 February 2021

Prima eten zoals gewoonlijk en aardig bezorger

Viktor
4 February 2021

Perfecto!

Mike
2 February 2021

Snelle levering 👌🏻

Viktor
2 February 2021

Uitstekend! (Op vergeten chokomelk na :) )

Reaction from FEBO

Wij hebben jou een code gestuurd voor een gratis chocomelk bij je volgende bestelling. Als er iets vergeten is kan je beter even bellen , dan wordt het gelijk bezorgd. excuses voor het ongemak.

Els Fransen
1 February 2021

We hadden echter satehkroket besteld en kregen bitterballen, die we juist niet lekker vinden; jammer!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from FEBO

Beste Els, wij hebben jou meerdere keren geprobeerd te bellen. Om jou iets anders aan te bieden. Maar de telefoon werd nooit opgenomen. Aangezien dit product uit verkocht was, leek het ons de beste optie om sate bitterballen erbij te doen.

Arie
30 January 2021
Kenny
27 January 2021

Lekker, binnen 10 minuten bezorgd 👍

Cindy
26 January 2021

Elke week weer vers en heerlijk 🤤

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
23 January 2021
Miranda
22 January 2021

Bijna ander half uur moeten wachten! En de grillburgers waren een bouwpakket mochten we zelf weer fatsoeneren. Heel jammer

Reaction from FEBO

Beste Miranda, Het was bijzonder druk, vandaar de lange wachttijd. Maar de grillburgers hadden natuurlijk wel goed moeten zijn. Daarom hebben wij voor jou een korting code gemaakt ter waarde van de 3 grillburgers en naar jou toe verzonden. Nogmaals excuses

Mieke
18 January 2021